piątek, 28 kwietnia 2017

Czekoladowy koktajl z awokado, bananem, masłem orzechowym

Takim koktajlem uwielbiam zaczynać dzień. Niedawno stałam się fanką koktajli na śniadanie. Wcześniej wydawało mi się, że porządnie się nimi nie na jem, ale bardzo się myliłam. Ten koktajl, który Wam oferuję możecie również wziąć do szkoły pracy jako drugie śniadanie,ale również potraktować taki koktajl jako deser. Koktajli na blogu na pewno nie zabraknie, ponieważ zaczyna się sezon na truskawki!










Składniki: (ok.500ml)

1 i 1/4 szklanki mleka roślinnego
1 banan
1/2 dojrzałego awokado
6 daktyli
1 łyżka masła orzechowego
1 łyżka kakao
szczypta soli




Wszystkie składniki umieścić w blenderze lub pojemniku. Zmiksować na gładką, aksamitną masę.




Smacznego!

2 komentarze:

  1. Same pyszności w składzie, nabrałam apetytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszniutkie, ja zrobiłam jeszcze kiedyś z mlekiem kokosowym - masakra, takie słodziutkie :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń